Darmowa wysyłka

Elektroniczny regulator przepustnicy pedał gazu do Honda HR-V 2014+

zł372.31 zł186.16

0
0 Opinie

Uzupełniający: w226056

Dostępność:W magazynie

Kolor:

Kategoria: Samochody, Części i Akcesoria

Co to jest elektroniczny regulator przepustnicy?

elektroniczny regulator przepustnicy - to kontroler reakcji przepustnicy.To eliminuje opóźnienia zadziałania e pedału przyspieszenia.W rzeczywistości, to pozwala twojemu silnikowi szybciej reagować.W rezultacie, twój samochód może przyspieszać szybciej.

Mamy dla ciebie rozwiązanie!!

Elektroniczny regulator przepustnicy ma różne tryby sterowania: NOR, EC, P1, P2, P3, AAA, SSS.in ogółem, to jest to, co odróżnia nas od innych. elektroniczny regulator przepustnicy programowanie zgodnie z twoim życzeniem w samochodzie.

Wprowadzenie do funkcji trybu:

Tryb P1 (tryb sportowy)

Tryb P1Mode oferuje (od 1 do 9) 9 poziomów czułości, co pozwala kierowcy dostosować kontroler na żądany poziom czułości.Wybierz poziom 9 i mocno trzymać kierownicę, albo kliknij poziom 1 dla delikatnego płynnego przyspieszenia.

Tryb P2 (Sport + tryb)

P2Mode oferuje (od 1 do 9) 9 poziomów czułości, co pozwala kierowcy dostosować kontroler na żądany poziom czułości.Wybierz poziom 9 i mocno trzymać kierownicę, albo kliknij poziom 1 dla delikatnego płynnego przyspieszenia.

Tryb P3 (tryb Wyścigów)

Tryb P3 oferuje (od 1 do 9) 9 poziomów czułości, co pozwala kierowcy dostosować kontroler na żądany poziom czułości.Wybierz poziom 9 .Ogromna prędkość zawodów, silna prędkość odpychania temu, летящее poczucie jazdy , zaleca się używać na arenach.

Tryb UE (tryb ekonomiczny)

Tryb EC oferuje (od 1 do 9) 9 poziomów czułości, przeznaczony na oszczędności poprzez zmniejszenie czasu reakcji gazu.Również przydatne, gdy jesteś na trasach i chcesz trochę więcej sterować przepustnicą przy ползании. oszczędzaj paliwo.

AAA (tryb automatyczny)

Tryb P1/tryb sportowy

Tryb P2Mode/sport+ tryb

Tryb P3 / tryb wyścigów

Tryb UE/ tryb ekonomiczny

SSS (tryb ręczny )

Tryb P1/tryb sportowy

Tryb P1/sport + tryb

Tryb P3 / tryb wyścigów

Tryb UE/ tryb ekonomiczny

NORMode (tryb Normalny)

Zwraca samochód do normalnego stanu

JAK TO DZIAŁA

Eittar - to najnowsze rozwiązanie w dziedzinie poprawy wydajności twojego samochodu.Jest on przeznaczony do zmniejszenia opóźnień w ruchu samochodu za pomocą wi-fi pedały, zmieniając krzywą przepustnicy samochodu.

Bardziej drastyczne / Płynne przyspieszenie

Ulepszone przyspieszenie w warunkach obciążenia, np. podczas holowania lub wzniesieniu wzgórza

Nadaje się zarówno automatycznych, jak i manualnych skrzyń biegów

Prosta 5-minutowa instalacja bez żadnych specjalnych narzędzi.

Dlaczego muszę korzystać elektroniczny regulator przepustnicy Eittar?

Nowe samochody zmieniają się co roku, głównie z powodu rozwoju elektroniki.Systemy auta, które wcześniej jechali mechanicznie, teraz są sterowane komputerem samochodu.Jednym z takich nowych systemów jest elektroniczne sterowanie przepustnicą, znać jako drive-by-wire.

System drive-by-wire wyklucza zwykłego układu z napędem mechanicznym, który był używany od początku produkcji samochodów.Standardowa pedał przyśpieszenia z napędem mechanicznym, używając kabla przyłączonego od pedału do korpusu przepustnicy.Gdy naciśniesz na pedał, linka otwiera przepustnicę, pozwalając powietrzu odbywać się w silnik.Prędkość obrotowa silnika jest wprost proporcjonalna do kąta przepustnicy.

Przy przewodowe napędzie kabel zamiana system elektronicznego sterowania, wykorzystującego zaawansowane napędy elektromechaniczne, zamiast kabla do pedału gazu podłącza się czujnik położenia pedału przyspieszenia.Ten czujnik, który jest potencjometr, określa położenie pedału gazu i przekazuje tę informację do sterownika samochodu, który, z kolei, daje polecenie silnika przepustnicy otworzyć lub zamknąć przepustnicę.

Czy czujesz gąbkę na pedał gazu ?

Jednak system drive-by-wire ma swoje ograniczenia, główny problem polega na tym, że czas reakcji przepustnicy znacznie się skraca.Reakcja przepustnicy, znany również jako reakcji samochodu, jest miarą tego, jak szybko silnik spalinowy może zwiększyć swoją moc od niskich obrotów do wyższych, bardziej potężnych obrotów w odpowiedzi na pytanie kierowcy o przyspieszeniu; naciśnięcie pedału w dół.Odpowiedzi na przepustnicę często miesza się z najlepszej mocy; jednak odpowiedzi na przepustnicę w rzeczywistości jest pomiarem czasu potrzebnego do zmiany mocy wyjściowej.

Wszyscy kierowcy doceniają potrzebę prędkości i mocnych wrażeń, kiedy rozpędza nasze samochody do nowych granic, a bardziej powolna reakcja przepustnicy po prostu wydłuży czas potrzebny do osiągnięcia maksymalnej mocy samochodu.Aby rozwiązać ten problem, firma aftermarket world opracowała nowy system do zastępowania ustawień fabrycznych elektronicznego sterowania przepustnicą, które mają znaczącą opóźnienia w czasie.Kontroler przepustnicy Pedal Commander - doskonałe uzupełnienie dla nadania dodatkowego "WOW" samochodu z przewodowym napędem.

  • Typ elementu: Wloty powietrza
  • Pochodzenie: Chiny Kontynentalne